Indien u een klacht heeft over de huisartspraktijk, de huisarts, medewerkers en/of de website stellen wij het op prijs dat u dit kenbaar maakt via het onderstaande formulier, ofwel persoonlijk. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw klacht kan er gezamelijk worden gezocht naar een passende oplossing.
Indien dit voor u niet wenselijk is of er gezamelijk geen passende oplossing gevonden kan worden is er de mogelijkheid uw klacht in te dienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris bemiddeld vervolgens uw klacht op een onpartijdige manier. Alle communicatie met de klachtenfunctionaris is vertrouwelijk. Om een klachtenfunctionaris in te schakelen dient u gebruik te maken van het formulier van SKGE of te bellen met (088) 0229190.
Indien uw klacht met ons niet op te lossen valt en de klachtenfunctionaris ook geen relaas biedt, kan u de zaak verleggen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Uitspraken van deze commissie zijn bindend. Meer informatie kan u vinden op SKGE.nl